fredag 7. juni 2013

05.06 Sitt og bli





Etter å ha kommet hjem fra kurset var jeg bare hjemom og henta sykkelen før det var tid for Carnmens mil på skogsveien.

Så var det Petras tur til å få gå litt på veien ved jernbanen. Litt innkalling og også sitt og bli. Det passerte noen folk, og vi trente sitt og bli. Herlig!

Jeg fortsetter altså med å legge noen godbiter og gå på avstand. Dette er faktisk en utrolig kjekk øvelse som jeg ofte bruker i situasjoner hvor det er praktisk at hun kan forholde seg rolig og vente. Enten vi kommer fram til bilen og jeg skal få låst opp og legge inn sekken. Eller vi skal ut av heimen om morgenen og jeg skal få på meg sko og jakke. Hun er faktisk mye flinkere enn Carmen på sitt og bli et par-tre meter fra meg.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar