onsdag 26. juni 2013

25.06 Myrtrening












Etter jobben i dag lurte jeg på om jeg skulle ta en sykkeltur med Carmen. Men, så var det så pent vær at det frista mer med en ”middagslur” i sentrumsparken i stedet.

Petra og jeg tusla altså rundt i sentrum og fant en plass med litt sol og litt skygge. Så la jeg meg på gresset med Petra i bånd. Både Petra og jeg slappa skikkelig av og sov nok litt innimellom. Eller så lå Petra og bare observerte livet. Folk og hunder som passerte. Som vanlig var hun helt tyst og kul. Det gjelder å gripe dagen, - en vet jo aldri når det begynner å regne her i landet. Dessuten er det helt nødvendig trening for lille Petra å kunne slappe av sammen med meg. Så vi trente faktisk, vi, - der på gresset i sola.

På kvelden var det trening med Carmen.

Én av flere ting som er bra med å være med i en treningsgjeng, er tilgang til stadig nye området. Folk bor jo rundt omkring, og alle har funnet seg sine fine treningssteder i nærområdet. I dag var altså temaet myr og vi kom til ferdig opplegg.

Fine Petra fikk ligge i bilen mens Carmen og jeg var ute på myra.

Noen områder var lagt ut på forhånd, og noen kasta vi ut så hundene så. Så fikk de veksle på hvor vi sendte dem, inkludert markeringer underveis. Fikk også prøvd å stoppe dem underveis ut til et kast de hadde sett, og så skulle de søke tennisballer i myra.

Jeg synes Carmen klarte seg ganske bra hva gjaldt styringen i kveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar